Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

"L"....Pass!! huhu... =)


mker bangga..haha! weekk!!

ok2..
first2 dgr ceramah for 3 hours..
adooiii...nasib baik xboring sgt..
hehe..
from there aku ade membr tau..
:-) *bangga plak! haha..
nmer dier Wong ape ntah..
pnjang sgt , hehe..
kt sna aku jumpa faiz..membr klas tpi xbeberapa nk ngam sgt laa..
sbb dier tu diam cikit dlm klas..haha!
diam ker?? ttteeettt! huhu..

pastu jumpa jiema kt citu!




haha! ok x??
huhu.. =)
dier just tggu jpj n then dpt lesen 'P'.
waaa...best ko ek..hehehehe...

ok2...
bla..bla..bla..
dah smpai wktu untk bwak kete..
adooiiii..takut siot!!!
hehehe..
ok2..yg mengajar aku uncle india..
xtau nme dier..luper nk tnya..
hehe...
aku soh dier pnggil aku siti jer..senang cikit..
xder la dier tersasul pnggil plak kn..haha!
ok la ngn dier..
penyabar!

haha! nper aku besar kn?
sbb aku nie jenis banyk tnya..
haha!
yela xpenah bwak kn..
hehehe...
haa! nk story cikit..
msa pusingan 3 penjuru..kne msuk gear reverse tau..
pastu aku masuk kn la..
hehe..yg lawak nyer..
aku msuk gear tu..ganas nk mampos!
haha!
smpai uncle tu kta aper tau..
"aiyoo! u mau gaduh sma itu gear ka??"
pastu dier leh gelak kn aku plak..
aku pun aper lgi..gelak la..hehehe..
dah la time dier ckp cmtu aku tgh bertungkus lumus pusing stering tu smpai abih ,
last2 aku ckp cm nie..
"haha! uncle jgn la gelak..sy bkan gaduh la..uncle nie 'nakal btul'(ayt iklan air reveive tu..hehe)"
pastu jln3...aku dah dpt tngkap da cm ner nk bwak..
walaupun!
3 kali mati enjin..
tu pun terlepas clash..hehehe..
biler uncle kta nk tnggal kn aku sowang2 bwak kete tu..
aku jdi gelabah jap..
pastu..
masuk parking ceh! mcm org pro bwak beb!
haha!
uncle dri jauh tgk tnjuk 'good' jer..
haha!
bangga2.. =p

tmat la bhagian 1 utk kete..
pasnie utk bhagian 2 plak..
8 jam..
bleh amik 3jam ker 4 jam ker..tpi kne bgi ckup 8 jam..
hehe..so zafirah!
chayok2!!
hehehe..

No comments:

Post a Comment