Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

moto pun dah lepas! heeeee~

haa....citer psal moto plak...
nie plak satu msalah gak..
haha!
bnyak giler membr aku wat...
haha!
tpi xamik nombor fon la ek..
mlas..hehehe...
kali nie aku pegi gopeng balik..
sbb...kt sna moto dier cntik cikit..
haha!
=p


ceramah moto kejap jer..
just 1 jam setgh kalo xsilap..
hehe.. =)
pastu stnd by nk bwk..
nasib baik aku group first..kalo x..
tggu smpai kol 3..
adooii..dah la jauh..
hehe..

ok2...
first2 bwak..
goyang dowh!
yela..dah lama xbwak kn...
hehe..
kt titi laa..
ingat kn lepas..
jatuh!
haha!
hei2..bkan jatuh nagka busuk k..
jatuh keluar dari titi tu jer..
tlg pham ek..
heeeee~ =)

dah lama2 tu..
sumer dah pro da..
hehehe.. poyo!
huhu..
part yg paling aku enjoy skali adalh
emergency break!
serius best!! haha... =D

ok2..dah2..
habih sumer tu..balik pun dlm kol 5 lebih..
haish..
penat..pening..bdn pun ase xlarat..
hehe..
yela..lama kt sna..
dri pagi smpai petang..
haish..

pasnie..cari keje!
haha.. :-p
ade offer da dri acik ila..heeeee~
fighting! hehe..


OUT!

1 comment:

  1. ha!!..bru nampak post comment hang!..
    capek dehh nunggu!!
    huhuh...waa!!!...pro eaa!!good luck za...chayok2!!

    ReplyDelete