Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

success!!







test computer dah selesai!!
heeeee~
dapat 47/50...
ok la tuu..
hehe..
alhamdulillah.. :)

tdi aku di temani oleh seorg rkan..
haha!
nme dier
SAIDATUL..
aku mcm knal jer dier..tu yg tegur tu..
nasib bek dier layn..
hohoho... :-p
 dier bdk 3 agama 2 dulu..
hehe...

soooo...lepak2 ngn dier jer la tdi..
hehe..
abih jer exam..
tggu la uncle kt luar..
tggu..tggu..
cm xdtg jer..last2..
call kakak yg kt tmpat lesen tu..
hehe..

kakak kata
"uncle soh tggu ker??"
aku ckp
"xder kak..xckp pape pun..cm ne nie?balik sendiri ek??"
kakak ckp
"a'ah la..lagipun korng dah besar kn..hehe..bleh balik sendiri..lgipun dekat jer kn stesyen bas..hehe.."
dlm hati aku..
""amboi..hehe"" :-p

so..jln la..pegi kamdar..
nper kamdar??
sbb...stesyen tu dekt ngn kamdar..
hehe..
sembang..sembang..sembang...
jdi la member jap..
hehehehe..
:-D
yela zafirah nie kn peramah..
cume ade segelintir jer yg ingat aku sombong..
huh!
-____-""
sedih sungguh!

 tpi xper..
janji aku dah lulus!!
alhamdulillah...
syukur2...
jimat duit mama n baba..
hehehehe...
=D
time kasih mama n baba!
heeeeeee~

JADI
skang!
tggl amali n pastu tggu dpt  title 'L' tuu..
haha! :)

wish me luck! luck! luck!
k!!!
heeeee~~

OUT!

LUV U!

No comments:

Post a Comment