Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

Fuh! interesting day..heeee~ (10-11/10/2009)


KAK MINAH KAWEN!!

hehehe...tahniah3..ensem suami akak..huhu! =p cover2...perhh..tpi memang best laa majlis tu...ciap ade DJ lgi..hehe... =D soooo...pe lagi KARAOKE LAA!! huhu..sat2..xmau citer lgi pasal nie..sat lgi bru citer naa..haha! =p ok2..mkanan dier fuh cedap2..kenyang den..hehe..pelamin cntik..pengantin pun cntik..owg2 yg dtg pun cntik..hehehehe...=D

ok3...yg pasal karaoke tu..
haha! stat je mak lang nyanyi..sumer org nk join..haha~! =p Cam ner aku leh stat nyanyi??hehe..my mom la..paksa2..huhu..aku ne kalo dah de kt blah mak aku..memang jdi pendiam n malu2...hehe..tpi bler ngn blah ayh aku..huh! ilang sumer malu..kecoh gler! haha! abaikan2..=) ok..aku pun ok jer la..janji ade org duet ngn aku..so mak lang offer diri..hehe..ok! nyanyi lagu 'Hati Karma'..alaaaa..lgu citi tu..hehe..pastu..kak amy (ank mak lang) plak ajak nyanyi lgu 'When you believe'..alaaaaa...lgu mariah carey tuu..hehehe...

haaaaa! n interesting nyer kn...tetiba lagu 'goyang inul' kuar...sumer org tertnya2..sper pilih lagu tu? sper pilih lagu tu?? hehe..aku pun xtau..so wat donno je la...last2..tgk cm interesting jer kalo nyanyi..so aku pun offer diri nyanyi sowang..dengan paksaan Harith(my kezen)..time kasih la ek harith... =p haha! dah la wktu tu makcik2 nk pegi tngkp gmbr dgn pengantin..tgk2! aku nyanyi lgu tu..memang dorang terStop la kt citu..hehehe...kt ader cm ade lirik 'maakkanlah' tu kn...nk tau aku wat per...aku tgk dorang sumer..pastu aku wat mker smbil ckp maafkanlah...sumer org gelak..happy jer aku tgk..hehe..tpi tu la..makin lama lepak..jdi lgi best..memang kecoh la dorang..bising..tpi aku just lepak ngn abg2 aku je kt luar..sembang2..wanie xder..xleh kuar...
xper la dik..blaja elok2..hehehehe... =p

k la! dat's all..

OUT!

No comments:

Post a Comment