Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

=P

hai.....adoiii...lama da xupload kn...
=)
sorry laa...xder mood cikit nk upload...
haa...arinie member2 klas ade wat BBQ...
xsabar rasa nyer nk pegi...
hehehe...
majlis tu stat kol8..
dorang soh dtg awl...tpi xnk la ganggu dorang..kang ade jer yg xpuas ati..
so...dtg jer la nnti...
xper...'korunk! nnti aku dtg pasti kn ade karpet merah tau! hehehehe....'
=p kang ade yg baling arang kt aku kang...haha!
tmpat yg wat BBQ tu xjauh pun...dekat ngn umh member tu jer...
hehe...wat kt padang...romantik gituu...hahaha!

=)
haa...aku xcite pun pasal raya aku ek...
hehe...mlas la nk citer paper hal rujuk kt blog adek kesayanggn nie...
per yg berlaku..aku sentiasa bersama nya..memang per yg jadi kt dier..aku pun kner...
ade some part jer x...hehe...http://ob-diary.blogspot.com/


ok la...dats all 4 today...
n nanti ira msukkan yg pasal BBQ tu k...
askum!

OUT!

No comments:

Post a Comment