Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

xdpt baca yassin untuk die..

that's all i can say..masa dpt tau berita nie..mak ngah izzan..mak ngah yg paling special sbb die dari kecik terjatuh dri tngkap..otak dier problem cikit la..kn umah dulu2 kn tngkp memang luas..so tu yg smpai besar pemikiran dier mcm bdk kecik...soo..stay to the story..pukul 6.15 cm tu..pintu bilik aku kne ketuk..kuat..bkan mcm mama yg ketuk..soo..aku pun bkak la..tgk2 baba de dpn pintu..
  • baba : pegi sekolah x ari nie??
  • Fia : x ba..cuti..nper??
  • baba : nie..mak ngah izzan dah meninggal subuh tdi..
  • Fia : hmm..innallillh..so balik KL bler?
  • baba : pagi nie la..kalo nk ikut pack brg, siap cpt..
  • Fia : ok2..
pastu aper lagi..tutup2 pintu bilik...druussss...air mata kuar mcm sungai..sedih gler! msg my friend lia..'lia..aku xpegi klas tmbhn nnti..makcik aku mnggl..sory k.' pastu bgitau kt org johor tu pasal nie n satu jer ayt yg aku ckp kt dier...aku ckp 'owg sedih la sbb xdpt nk bca yassin untuk mak ngah'..dier kta tabah n sabar n bla..bla..bla....pastu..aku pun pack2 la brg..bujet balik hari jer sbb esok sek kn..memang btul pun..sampai2 jer KL..dok jap kt umh nenek..bru pegi surau kt citu..sbb jenazah pun bru smpai..so tgk2..drang tgh mandy kn arwah.sebak beb! rsa nk nanis sepanjang tgk tu..tpi than..xelok nanis lebih2..so dah mandy2..kapan kn..aku dpt tgk face dier dekat2..she smiling..senyum jer..aku rsa dier tenang di sisi allah..n dpt kurang kn beban nenek..i miss her..seriusly..dah sembhyng kn sumer tu..so..kebumikan btul2 lepas zohor..tpi aku xpegi ke kubur..ats sebab2 yg tertentu...so..dok umh nenek..sunyi beb! sunyi sgt...kalo x kn slma nie..dgr die menjerit..mrh kn SEMUT..hehehe...mak ngah2..tpi tu la...allah lebih syg kn dier kn..redho dgn pemergiaan dier..aku still ingt mker dier senyum tu..kuasa allah kn..tpi tu la.....wanie aku xbgitau lgi..sbb dier kn asrama..nk bgi tau cm ner..dier mesti sedih gler n mesti mrh ktorang punyer..serius..xtipu..

kenangan wit mak ngah memang xleh lupe..aku? kene tarik bju tpi xkoyak pun..tpi waktu tu kecik lgi..so nanis la..hehe..kene tolak ats sbb dier xder mood..hehe..sembang ngn dier walaupun xpham..wat dier ketawa..keje senang jer tu..hehe..pastu lyn dier mkn..tnya dier pedas ker? sedap ker? nk lgi ker? nk air ker? hehehe..mcm2 la..bnyk kenangan ngn dier...walaupun kadang2 agak rimas cikit..hehe..i love you mak ngah..akak akn ingt mak ngah sampai bler2..nasib baik raya nie dier join skali..

she sitting on the right..just wearing t-shirt..sitting wit my 2nd bro.. =p


pape pun..i'm sorry wanie..
k la..nk out nie..
al-fatihah 4 arwah mak ngah..
.
.
.
.
luv u! luv u! luv u! luv u!
OUT!

No comments:

Post a Comment