Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

KEM IBADAH!!!

heeeeee~
bru balik dri kem maa...
hehe..
best gak...
2 ari 1 mlm jer..
balik pagi..
hehe...


k3..
mula sampai..
hehe..
pakai bju kurung meh!
warne ijok (hijau...)

green girl yeh!
haha!
pastu cm biasa la....
kalo ckp pukul 6.00..haish...
mesti masa tu akn tidak ditepati...
haha!
=p

pastu2...
haaa...
nie memang interesting sgt100x...
haha!
kalo kem..cm biasa la...
mesti ade penghulu ngn penghuluwati..
kn..kn...kn...
heeeeeeeee~

aku jdi PENGHULUWATI
HAHA!
abih la korang..aku control korang...
hehe...
saper soh vote...
aku tau la aku cute wktu tu....

hahahahahahaha...

tpi tu la...
kenangan kn...
tau la nk bla dah dri sek tu...
hehehehe....
=D

k2...
mula la bab mkn...
abih2 mkn...
pi smbhyng maghrib..
nme pun kem ibadah..
sooo....
ade..
ceramah..tazkirah pas smbhyng..
pastu ade qiamullai..btul ke eja nie???
=D

haa...
nk tdo nie...
aduhhhh..
dorang nie..
problem2...
biasa la kn..
sumer bdk2 form 5..
so senang la nk tegur..
sbb sumer kenal kn..
waktu tgh2 mlm...
haa...
ade yg bergayut
kalo kt umh xper la..
nie kt sek beb!!
ORG NK TDO MAA...
pastu bersembng...
haish..
kalo pelan xper..
nie mcm xnmpk jer org nk tdo nie...
hmmmm...
memang TekAnAn btul

tpi nasib bek la..
dorang nie dengar arahan cikit..
(thz kawan2..)
hehehe...

k2...
kem tu pun abih pas dah smbhyng subuh n sblum tu
wat smbhyng2 sunat....
ade la ajar2 smbhyng per kn...
heheh....

tu jer la...
best gak kem ibadah nie...
hehe
xper3..
ade gak kenangan2 kt kem nie..
heeee~
=D

k la...nk kne cau nie..
papai!



No comments:

Post a Comment