Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

heeeeeeeee~

hai hooo...
=)
nk tau x..
smlm aku xpegi sek...
adoiy...sakit tekak sgt100x..
pastu mula la bdn nie..

demam...
ngada2 tul...
hehe...
pastu...
teringat enset pi anta kedai..
soo..
mengajak la abg comel2 ku (angh)
pi amik...
hehe...
so amik la enset tu...
laa...tgk2 sma je rsak nyer...
haish...
xper2 tgk bape2 ari dulu...
so...
tetiba angah ajak pi lumut..

aik.nk wat per plak?
haaa....
anta awek nyer...balik PANGKOR!!!
OH! kak siti~~~heeeeee!~
ate! dah alang2 kt lumut..
wat per lgi!~!
mandi teluk batik arr...
hehehehe...
tpi aku xmndy ar..
just dok tepi...
ngn kak siti..
hehe...
ade la men2 camera
smbil menunggu abg2 pi mndy..
haha!
aper la dorang...
mengalahkn bebudak yg ade kt citu...
hehehe...

tpi tu laa...
best ar gak...
walaupun xpi sek..
hey!
gua wat tau keje sek...
haaa...
heheheheh....
=p
k ar..
nk pi stdy nie...
kene marh da...
hehehehe...

sayonara!

No comments:

Post a Comment