Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

My Fruit Heart.

Assalamualaikum,

Untuk rase syok cikit.. kasi bunyi la ini muzik.. ;)

Mocca - Colours - 09 - The Best Thing

Powered by mp3skull.com

Aku nak story mory demory pasal seorang manusia yang selalu ada dengan aku mase kat poli dulu dan sampai abes poli dan sampai hidup kat luar sekarang.

yeahhh...kami memang memula stat jadi kawan then jatuh hati sesama sendiri. sooo, masing-masing da paham perangai memasing la. *senang cikit aku kan. xpayah nak cover lembutt sangat! hahaha! :P







Nama dia ialah Amirin Sofi bin Othman.
Lahir di Kuala Nerang, Kedah. 
Umo nya baru mencecah 21 tahun (2013).

Beliau adalah seorang yang gemar :)

  1. Bermain Futsal, 
  2. Main gitar, 
  3. Memancing, 
  4. Membeli kaca mata hitam jenama "Ray Ban", 
  5. Membela kucing, 
  6. Makan KFC (zinger),
  7. Memakai jersi, 
  8. Meminati pasukan Chelsea, 
  9. Memakai topi bile rambut serabai, 
  10. Mempunyai wajah yang serupa dengan pelakon "Papa I Love U" atau Mat saja, 
  11. Mempunyai bulu mata yang lentik (mengalahkan para wanita), 
  12. Gemok, 
  13. Tinggi dari aku, 
  14. Suke nyakat orang dan akan bersambung nanti...


kenapa aku buat entry nie? xder stok cite len ker? ape penting nye die nie? kenapa muka die aje?

haha! semua akan ku jawap..

memandangkan hari ini HARI JADI KAU SOFI. aku telah berjanji untuk membuat satu entry pasal die nie.. sebab die asik tanya jer mane cite pasal die la.. kenapa xder cite pasal dier laa..haha! so ini la jawapan bagi kemusykilan kau sofi. ;) *wink2.

pertemuan kami adalah melalui kawan2 (budak umah aku = budak kelas die) dan yang utama laman "MukaBuku". Ia telah menyatukan aku dan sofi sebagai permulaan berkawan dan seterusnya.. ;)

ZAMAN KAWAN






  • Aku selalu bagi die nie semangat untuk "tackle" kawan2 kelas die.. sebab ape? sebab aku dengar yang ade la budak2 kelas die minat die, tapi takut nak dekat. sebab muka die nie macam singa kalau orang xkenal die. haha! *aku jujur nie sofi. :P

  • Aku selalu join budak2 kelas die bile dorang wat function. kebetulan plak dier pun suke join function2 nie.. yang aku plak penyibuk walaupun kelas lain.. hahaha! so antara function2 yg kami bertembung Jamuan Raya, gi I-City, karaoke, kerja Group & kalau budak umah aku nak gi anta / lepak berbual kt depan umah die nie.

  • Kami pun selalu jugak plan bersembang di hadapan umah sewa.. tapi jangka masa yang pendek saja sebab sembang ataupun aku bgi teknik ngorat kat die. haha!


ZAMAN BURCINTON (bercinta)





  • Banyak cabaran yang kami tempuh macam kne kejar ngn polis, ade ezora putih yang mengerunkan follow belakang kete, duit xder, gaduh (biasa la kan), karok sampai ilang suara, line fon xder (yg nie memang sakit ati betul. haha!), die mengamuk marah kan orang tu kat depan aku sbb masalah die, aku plak termarah die dengan ekstreme marah sbb xterkawal marah ku (huhu..maaf. ;)), 

  • Perangai kami bila bersama xkan tunjuk mengade kat orang lain dan akan selalu bahan sesama sendiri tanpa belas kasihan. haha!

  • Like others will always love each other and always respect each other.

  • kitorang selalu plan untuk macam2 bende. (holiday, duit, hangout, ETC)
dan InsyaAllah sampai akhir hayat la. Jika kau masih jodoh ku. aiceh! ;) (ayt nak jiwang sesaje. haha!)
To Amirin Sofi,
wei. This entry is for u. Like i promise kan..
so just a simple way to remember & just to make our relationship full of colours.
:)
Love u! Miss U! xoxoxoxoxoxo



Daripada budak gomok, comel, dan ganas,
Zafirah

No comments:

Post a Comment