Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

Buhbye Sista.

Assalammualaikum,


Orite. seperti semua orang tau (kalau), yang aku adalah seorang kakak kepada 3 orang adik-beradik aku. WALAUPUN aku yang ke TIGA, tetapi aku kakak sulong dari 6 orang adik-beradik. :D *bangga jap.

Ini adalah Entry tentang adik yang berada di bawah saya iaitu Wanie ! <3 p="">

Name : Wanie
Age : 18 Years old
Occupation : will be the student's of UITM Arau, Perlis
Details about her : okay, mad, crazy, sometimes she will be the big sis that arranged all the siblings, fierce, kind, cold hearten, stubborn, seriously so hard to smile at people and in front of the camera, camera freak (shy2 cat gitu), shopping monster, and ETC.
Differances between other siblings : -secret- haha!








 
*aku kakak dier. ade masalah? -ayat gengster tapi muke baik benor.. adoii.. spoil ! :P

Wanie oiiii wanieeee... haha~ kenapa lah akak sedih benor ko nak gi niee.. adoi.. padahal perlis jer.. (jerrr..macam sebelah umah je kan perlis tu. haha!)

okay. wanie.. akak tau kau mungkin akan cakap akak poyo la bagai wat entry untuk kau, tapi EH! BIAR LAHH! :P 

Akak just nak bagitau yang ;

  1.  Elok-elok kat tempat orang tuu.. belajar bahasa orang cikit norrr. kihkihkih..
  2. Jaga diri dan perlakuan awok kat sane.
  3. Kalau ase perlukan seseorang untuk meluahkan rasa, kongsi pendapat, atau sebarang pertanyaan. call jer la akak atau wat la call me back. (akak bleh call balik. wat je macam selalu tu kalau akak kt tg.malim tu. hehe..)
  4. Jimat2 gunee duit tu jangan boros sangat.
  5. Kat sane ko mungkin akan ada kejutan budaya sikit. so tolong la...tooolllloooonnngggg laa JAGA DIRI k.
  6. Kenal dengan orang. kenal dengan SEMUA orang supaya senang nnti kalau ade problem. huhu.
  7. Ade masalah timbul, belajar untuk selesaikan tau! :)
  8. Senyum selalu.
  9. Solat jangan tinggal.
  10. Akak sayang adik2 akak.. so i always be there for u.. serious. *tahan nangis.




soo..akak mintak maaf sejak ko nak gi nie agak susah nak say 'bye'. lagi susah bile kau nyakat akak 'eleh..fira tu cakap jer bye2.. jap agi nangis la tu..haa..tgk2..nangis la tu..' uuurrgghhh! sangat xleh tahan kalau ko nyakat cmtu.

Akak tau ko pun susah nak cakap "I Love U" kat akak.. haha! akak xkisah sebab akak memang sayang kat ko dan ko pun sayang akak jugak.. akak tau. hahaha! :P *kembang2 idung.

LAST..

Akak sayang kau. JAGA DIRI.. Jangan lupe kat kami kalau gi PADANG BESOR. :P 
elok2 kat tempat orang dan share la ngn akak kalau ade masalah ke ape ke k.

Sister never apart beybeh! :D
ILOVEYOU!
mmmuuuaaah! :* 
XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO



P/S : untuk Miera jugak, hey! the advices is for u also k adek ku syggg! ;) till we meet again! i love u also! XOXOXOXOXOXOXOXO


Kakak yang ermm,
Zafirah

No comments:

Post a Comment