Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

still learning. . . . .



yeah2 ! treng..treng..treng... =p                    
 ini cikgu sya.. haha! sofi...

haha! sbnarnyer sofi tu sme umo ngn aku la.. hee~ dier la bgi aku semangat untk men gitar nie.. aku dok ngadu2 kt dier la...
sakit jari wooo. first time men.. huhu.. nie pun jari da jdi mcm keras jer.. haha! ;)

sooo...sy still dlm proses untuk buat album sendiri. haha! =p xder la.. sy just nk pandai something yg sy minat dari dulu.. sofi nie pandai gak men gitar ! biler dier men gitar mesti aku mcam terpegun. haha! *malu.

dier nie plak jenis yg giler gak mcm aku..bnyk giler bnde yg da ktorng wat. haha! macam2.. hee~

setakat nie.. aku pandai main lagu janji & back to december.. tu pun terkial2 lagi nk tukar chord. =p hee~









dah la, nanti kalo aku da pro men gitar. aku masuk kan video dalam nie k. ;)
chaoww,
zafirah.

No comments:

Post a Comment