Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

berJALAN & hang out with my besttt frieendds ! ever !!


time nie first time pi makan same2 kt LUAR. huhu.. dekat SAM CAFE tg malim... :) kenyang sangat !! sbb aku la yg perabihkan makanan.. hehe.. *shy*



nie plak lepas mandi SUNGAI !!! huhu.. aku bawak dorang naik kt EMPANGAN KUALA KUBU TU.. ;)  muker hapy jer bebudak nie.. haha!
TRAVEL TO KUALA LUMPUR !!
( dengan aku , amirin sofi <3 , peos, ain & nissa. ) ;)
Eh !!! yet@ monyet pun ikot jugak.. ;) 





huuuuu~ korang2 sory la.. banyak bende yang kiter kne kt KL tu kan. ? heee~ :P 
.sesat la. pusing2 la. tgk orang tu la. orang nie la. macam2 perangai kan.? hehe.. tapi pape pun aku lega sgt3 sebab dapat member macam korang nie .. memamg aku sayang korang banyak3 laa! 

to fairus : aku xdapat luper kn yang ko ngigau tu.. haha! terkejut aku mase drive. haha! "zaza !! ngantok la ! " *pastu tido balik.haha! comel la ko nie fai ! eeeeiiii. ;)

to nissa a.k.a kak long. : thz kak sbb senyuman mu melegakan diri ku mase bawak akak gi KL nie. ;)

to ain a.k.a angah : heee~ kalo xder angah, memang kiter berdua xleh la nk "drop"kan si fai tu kan kan kan . =P

to amirin sofi plak <3 : thz sbb melayan perangai kitorng yg giler nie. & thz jugak sbb teman kn ktorng pegi KL nie.. :) & thz jugak menjadi PENEMAN saya mse drive & maner2 je la. ;) ;)


perjalanan persahabatan nie masih jauh lagi.. aku harap kite dapat tempuh dengan sabar & berfikiran MATANG ! huhu.. matang tu untuk korang jer.. untuk aku, mungkin INSYAALLAH. =D


THAT'S ALL FROM ME ! 
ZAFIRAH



No comments:

Post a Comment