Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

Selesai !!

fuh!
alhamdulillh......
kes2 gaduh tu selesai!
hehe...

last2...
mker nie gak yg pegi settle kn...
keras hati btul dorang nie...
skang nie just tggu dua2 org nie...
jumpa n settle elok2 je...


haaaa....
kn bgus cm nie...
xder la aku tension2 lgi...
thz to Aqil..
kerana ingn membntu...
yela..
maner xnyer..
dorang yg gaduh...
aku ngn lia plak kne tempiasnya...
huuuuu..
xthan2...

xper2...
skang xnk gado2 da..

STUDY K KORANG!

kalo gado lagi!
aku naik angin!
aku xkira baik2 da...
mls nk bagi mker da kali nie...
korang xnk tgk aku mrh kn....
haaa...
JGN BUAT LAGI!


dah3...
ckup stakat nie jer..
OUT!
(^,^) ~cintakn keamanan..
~benci keganasan..

No comments:

Post a Comment