Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

Baby...Baby..Everywhere Baby!! hehe..

ok2...
=D
dlm bln nie aku dapt 2 cite psal baby...
hehe...
First!
(2/11/2009!)
my rabbit....
dah beranak dah...
huhu..
bper bnyk ank dier??
haaa....
10 ekor beb!
haha!
jgn terkejut!
rabbit memang begitu..
lumrah hidup..
ank2 rabbit nie bukan sumer yg idup...
masuk ari nie dah 4 ekor mati...
2 lemas..
2 xdpt minum susu..
bertuah btul mak libbit nie..
hehe..
ok2...
n then....
my F*****
(20/10/2009)
yes...memang lmbt upload..
haha!
yela sbb tau kn...
ok2..
kali nie manusia tau...
bkan haiwan..
hehe..
Baby Girl maaa...
hehe..
mesti comel!
tpi..xdpt tgk lagi lorh...
hehe..
xper2..
aku doakn ko bhagia n ank ko baik2 je k..!
=)
cyg ko!
haha..
ok2...
ckup2 la tu merepek meh....
huhu...
k2...smbhyg! smbhyg!
OUT!

No comments:

Post a Comment