Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

menJAGA hati. .

kerana ingin menJAGA sangat HATI orang. . hati KITA di abaikan.. 


memang susah kn nak puaskan hati semuuuuuuaaaa orang? huhu. kadang2 tu sampai ade yg JELEZ xtentu pasal. kita xbuat pape pun kat dier, tpi dimata die ade jer yang xbetul. haha!

aku xnak keadaan bertambah rumit. ape yang selalu aku buat adalah "biarkan aje".
tapi xleh la biar sampai orang pijak2 kepala kite. just biar untuk tutup kan mulut & perbuatan die kat kite.
;)
ok kn idea tu? heee~ so saper2 yang kene macam2 dugaan tu. kite KUAT la hadapi. & selalu2 la pikir positif & waras k ! ;)

pesanan & luahan,
zafirah

No comments:

Post a Comment