Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

Member baru dari kelas DRM !

huhuhu...korang nak tau..sejak akhir nie, aku asik lepak ngn budak2 DRM je..huhu... DRM tu ape?? adoiii..hehe.. DRM tu Diploma Retail Management. ;-) mungkin korang tertanya2 knape aku lepak ngn dorang..sedangkan aku nie kelas Business Management..hehe.. ini adalah kerana SAYA DOK SERUMAH DGN ORG2 NYER.. ! huhuhuhu... dlam rumah sewa saya tu.. just sy jer yg lain kos..huhu.. ade 6 orang dlm umh tu termasuk sy. ;-)

meh sy kenal kan kat korang.. =D


dari atas : Fira (Zafirah) , Ja (hasliza) , Aza (azariah) , Dayah (hidayatul) , Lisa (khaliesah) , Citiey (siti fatimah)

soooo...nie la housemate TERCINTA ! huhu...banyak yg berlaku dok ngn dorang nie... huhu.. tpi yg pasti aku insyaallah xkn pindah mner2..aku xdpt nk pisah ngn dorang nie.. huhu.. terutama dgn JA ... huhuu... aku suker nyakat dier..hehe.. pong! pong! haha! ade video bnyk video jugak aku rakam wat kenangan dlm laptop nie.. ;-)

mari saya bercerita satu2 pasal dorang :

1. JA a.k.a hasliza binti Azlan
    
dier nie berasal dari TERENGGANU. dier memang org sne la, hehe.. pastu loghat ganu dier pekat sgt ! huhu.. smpai aku pun terikut kadang2.. huhu.. telepong (telefon) jalang (jalan) lake (semua)..hahaha! banyak lagi la yg aku leh tangkap ayt nyer..huhu..dier nie memang manja ngn aku..pantang aku xder jap je kt umh..dier da tnya "fira mner fira? " kt roommate aku si Lisa tu.. haha! dier nie bgi aku penting gak la dlm umh tu..sbb aku sker nyakat dier..xder dier aku xleh nk kaco org sgt..huhu..lgi satu dier nie memang rapat ngn aku..aku pun xtau la cmner leh rapat ngn dier.
zafirah nie kn peramah ! ;-p Ja nie jugak ske bercerita kehidupan kampung dier kt aku..panjat pokok la..men ujan la..kene kejat ngn atok dier la..hehe..best ! n kadang2 dier ajak aku pi terengganu tu..huhu.. JA nanti kalo fira ade bnyk duit, fira ikut ja balik k.. =)

2. LISA a.k.a Norkhaliesah Nadhirah Binti Khamis

Lisa...roommate TERCINTA!! dier nie tggl kt MUTIARA DAMANSARA..kehidupan family dier mcm biasa jer..ayh die ade bukak gerai jual burger kt tepi jalan..dulu aku penah pi umh dier..ikot budak2 nie la..wat keje KOS dorang..haha! aku kn KOS laen.. so saje menggatal nk ikot..huhu..mahir gler lisa wat burger time tu..terpegun aku tgk die wat burger..laju gler !!! huhu..tpi jujur aku ckp..first time aku masuk umh tu..aku tgk die nie sombong gler !! dah tu aku satu bilik plak ngn dier..adoii..cmne la aku nk sesuai kn diri kt bilik tu kn..huhu..tapi biler da lame2 kenal..banyk jugak rahsia antara kitorang yg aku & dier share..huhu.. lisa ! kau memang yg terbaik la..cyg kau lisa ! =p

3. AZA a.k.a Noor Azariah binti Abd Majid

Aza pulak tggl kt AMPANG, KL..huhu..dekat je ngn umh nenek aku..hee~ ;-p dier nie plak..first aku kenal sbb dier la yg offer aku tggl ngn dorang nie sume ! :-) mse tu kt dlm klas agama, dier la sembang2 ngn "peoih" member baik aku tu..tup ! tup ! peoih soh aku tggl ngn dorang nie..sbb dier kecian tgk aku dok jauh sgt..hee~  pastu kalo study kne la sendiri2 sbb memang jauh dari bebudak yg sme KOS ngn aku nie.. :-p dari citu la aku dok serumah ngn mereka2 nie..aza nie seorg yg manja gler ngn ayah dier..hehe..setiap hari, setiap masa, setiap minit, mesti call ayh dier..dier wat aper ke..dier baru balik kelas ker..dier pas mandy ker..dier pas sembahyang ker..sume kene report kt ayh die..hehe..memula aku ingt kn kejap tu jer..rupa2 nyer memang dier kner bgitau ayh dier..hehe.. mungkin ayh dier ngn dier memang rapat sejak dulu..;-) pastu aza nie plak roommate si JA nie..n dgn dier nie..aku kne lemah lembut cikit..sbb dier nie agk manja cikit..ckp pun ala budak2 gituu..hehehe.. 

4. DAYAH a.k.a Siti Nor Hidayatul Ak'mam Binti Rahimi

Si dayah nie pulak, dier nie tggl kt NOGORI SOMBILAN haha! dier nie member ngn kembar ! huhu..so dier nie..kt umh sewa dier sorang je yg bwak kete..so kenderaan yg kitorng gner slalu nyer dier punyer kete la..hehe.. NGB 9815  kalo x silap den la..hehe.. dier nie mcm kak ngah aku jer..kadang2 aku takut nk wat lawak ngn dier nie.. haha! kadang2 gak aku ngn dier la yg paling kuat kaco JA..hehehe... dok pong ! pong ! kat umh tu..haha! sampai lari2 masuk bilik bdk JA tu..haha! ;-P dayah nie plak..kalo dok tgk citer HINDUSTAN , perghh! meleleh wa ckp luu.hahaha! menanggis sebelah mata sbb baring, tgk2 sebelah tu je yg lebam..haha! pelik ! tpi bg aku tu la keistimewaan dier..haha! dier nie jugak la teman KAROK aku..hehe..kdang2 datang gler kitorng..pe lagi! karok la kt tg.malim tu..sampai 15 lagu pun jadi..huhu.. ngn dayah nie..dier agak paham jugak la kau nie.. =) dier jugak CHEF kt umh sewa kitorng. sbb dier la kitorng masih hidup lagi nie..haha! kalo x bak kata org tua2 " xberasap la dapur tu.." hahah! org tua ker ckp? ntah la..hahahaha! 

5. CITIEY a.k.a Siti Fatimah Binti Mohamed

si kecik ! bdk yg paling kecik kt dlm umh sewa aku..haha! aku pnggil dier kecik sbb memang kecik dari aku yg besar nie..hee~ dier berasal dari KELANTAN . tpi loghat dier xpekat mcm JA. =) tpi biler  dier call mak n ayh dier,, perghhh ! kuar loghat kelantan dierr...huhu.. xpaham aku pe yg dier ckp ouh ! haha! ;-p dier nie plak palinggggg kuat TACING dalam umh tu..haha ! aku la yg sker panas2 kn keadaan ..hahaah! biler dier tu wat ayt tacing dier, aku pun ape lgi aku ckp la " haa.haa.. tacing la tu..cikit2 tacing..cikit2 tacing.." hahaha! aku memang sker kaco org ouh ! cian dier..heee~ si citi nie jugak minah kuar dier nie..pantang dok umh jap da ajk kuar..pastu aritu pi PROTON CITY, bergambar bersama housemate..hehe..tu yg dier harap kn slama nie pun.. :) sker kau ek aku tngkap gmbr kau..haha! =p dier nie jugak kadang2 kalut jgak tau..aku la..kadang2 HOT jugak ngn bdk sowang nie..hehe..pape hal pun..ko tetap housemate aku.. ;-p dier nie roommate si dayah..


so..tu la cite budak2 umh aku.. :) umh sewa kitorang ade 3 bilik..so satu bilik 2 org la..
;-) dgn dorang nie aku dpt berdikari n aku jugak dapat ramai kawan baru ! heee~ tu pun sume dari kelas dorang jer..haha! =D

k la aku harap sgt nie bleh jadi kenangan paling manis buat aku.. =)  n harap2 jugak dorang baca blog aku nie..sbb aku memang tulis ikot hati la aku..heee~ 

bdk nie cayang korang sgt3 !!! mmmmuuuah! ;-)

No comments:

Post a Comment