Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

giler2 ku datang lagii.. haha !

haa~ nie nk cite ckit nie..haha! semalam balik esok kuar..haha! non stop kuar ! amboiii.. mentang2 da balik ipoh kn..ligat kluar ! haha! =p yela ! sbb dok kt poli tu bkn nye ade pape pun..di kelilingi oelh HUTAN jer! adoii..hee~

ok2..mula cite nye cm nie..aku & fairus a.k.a peoih. cdang nk mkn chiken chop kt megoplex jer..pastu.. alang2 da chat ngn cdah kn..aku bwak la dier skali..tgk2 da de dpn umh makcik peoih...

p : peoih , z : aku , c : cdah
p : za..kalo kte kuar nie ade sampai mlm x? sbb aku kne balik kg kt manjung pas kuar nie.
aku pndang cdah dgn muker excited .
z : wei..ape kta kte anta dier balik manjung..ko nk x?
c : bleh jer..aku on je!
z : wei peoih ! kitorang anta ko balik kg la..ko xbeli tiket lgi kn?
*sambil jerit kt dlm kete..
p : haa! x..x..aku xbeli tiket lgi..ko nie biar btul za ! jauh tau kg aku tu..
*tgh angkut beg..menuju ke kete..
z : eh! xper laa..aku da dtg mood 'giler' aku nie..hehe..lgipun xslh kn aku nk anta ko.. =D
p : ok la kalo cmtu..xsusah kn ko ker?
z : eh! xla..hee~


so..perjalanan ker umah tok peoih memang jauh..haha! tpi dlm perak je la.. =) dari ipoh ke lekir mengambil masa lebih kurang dua jam..sbb kalo nk pi kg tu memang ikut jln dlm..soo..aku pun bwak dengan keadaan yg tenang tpi kadang2 laju..kdang2 relekk jer..haha!

bak kata org..sambil menyelam minum air..haa! pe lagii..lepak la kt lumut dulu..haha! snap! snap! la gmbr..hehe..bkan senang nk lepak kt lumut ngn member yg tercinta! huhu.. some pic to show you.. =D



No comments:

Post a Comment