Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

i'm going to a new life..

aper yg aku rase sekarang sangat lah takut..haha! xder la..aku nanti nak masuk politeknik daa..pastu dok jauh dari rumah...adoii..cmner la aku nantikan..hehe..doa kan aku k...berblogging pun malas..kadang2 bukak bukan nyer update..tapi pi baca orang len punyer blog..hehe..sonok la baca life orang..yg kiter punyer nie bukan nye best sangat pun..kn.kn.kn..

alaaa...pape pun..aritu kuar ngn 'si dia'..best la jgak..pastu pasnie nk jumpa lagi sebelum nk pegi poli tu..hehe..haa! yg psal nurse tu kn...xjadi nk masuk la..sebab dah lambat sgt nk pegi daftar...tu la..baru terbukak hati nak masuk sane..kan da terlambat nk isi borang...heee~ orang tu kata januari nanti ade la..adoii..sory la nk tggu sampai taun depan..memang xdpt la! hehe..

so...my decision is masuk je la poli tuu..elok gak! sebab ramai member2 ku dapat sane..heeee..
politeknik sultan azlan shah is my new place to live..haha! =p

k la..lapar la..nak pi makan la.. haaa~ rase nyer kan blog nie akan di update slalu kot..sebab jauh dari rumah kan..sure adek ku (wanie) nie nak baca..hoho..windu akak ek nanti..haha!~ =p

ok.. papai! =)

No comments:

Post a Comment