Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

kenduri?!! MAKAN!! hehehe..

huhu...cube teka aku on9 kt ner...huhu...mesti la kt kom kn..hehe..per la zafirah nie..huuuuu~ =p tpi kali nie pinjam sat laptop kak citi angah nie..memangdangkan angah tgh guner kom dier tue..hehehe...pinjam sat na kak citi... =D

ok2..ari nie ade kenduri lorh..abih la aku ..gomok la lagi..smlm dah la mkn 3 kali..hehehehe... sampai org johor tu kata patut la buncit..haha! =p abaikan..ahehehe...ok2...kali nie kenduri kak minah gak..pegi bertandang umah pengantin lelaki plak..hehe.. =D dapat mencuci mata sat.haha! =p gatai...haha! =D ok2...nk pi siap nie..nanti mama mrh plak..heeeeee~ =D

ok..daaa!

OUT!

No comments:

Post a Comment