Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

1..2..3..4.. (^.^)

heeee....

kawan2! zafirah ccccyyyygggg kamu sumer....

serius...KAMU SEMUA!!


i know..xsumer yg baik ngn aku..
xsumer jujur..
xsumer ske aku..
yes! i know that...
tpi xper la...
slama nie aku anggp korang sumer kwn aku...
aku xpenh dendam n terasa ngn korang..
bgi aku..suker ati korang la nk ckp per...
that's your mouth right?
soo...xkn aku nk halng kot...
hehe...


bak kta aku kalo de org xpuas ati ngn sper2...
org tu ngadu la konon...
aku jwb!
"biar la..."
hehe...simple..
=D



wat per nk gado2...
happy2 n jga je mulut tu..
mesti xkn de msalah kn..
=)




nie! kwn yg trbaik d'alam semesta!!
insyaallh...dah lama dah ktorng together...dri kecik..
haha! =p



hehe...sory..terselit cikgu disitu...
hehehehe...
=D
ok2...
nk out nie...
OUT!

No comments:

Post a Comment