Selamat datang ke blog saya.. =) saya harap awak sumer enjoy la baca blog saya yang xsebeberapa best nie..haha! blog ini kebanyakkan tentang perkara yg berlaku dalam hidup saya.. soo.. ENJOY! ^_^

korang!! aku akn windu korang..serius!!

huhuhu....dah nk cuti da...sbb...nk raya!! huhu..btul3...cepat giler nk raya..haa...pastu bebudak PMR plak nk exam..haha! kecian2... =p adoi..nk dekat2 nk raya nie la yg susah tau..yela..kene la bermaap-maap an..hehe.. wek!! sker2 wat ayt cm tu..haha! tdi mse kt sek ade la majlis tadarus al-quran..aduh..nk tau x..nk tau x..aku n member2 aku dok depan2 dorang kot..haha! naik segan bebudak tu..hehe..yela..aku nie kalo dah ade event2 kt sek..sure bwk camera nyer..so per lagi..snap..snap..la pic..haha..cian dorang...ader yg sipu2 malu..hais..hehehe...

tpi tu la..tdi aku susah giler nk lepas kn kwan2 aku tu...yela..terasa windu yg sgt100...rsa susah nk pegi..yela..dorang raya kt cini jer (perak)..aku plak raya kt sana(KL)...hehe..ye..aku tau korang pikir per..setiap org yg tnya aku "balik kampung kt mner??"..biler jwb jer ..dorang mesti wat mker..tau sgt dorang pikir cm nie.."orang raya kt kampung..ko plak raya kt bandar" haha! dah tu kampung aku..nk wat cm ner...NENEK aku dok sna la..snang nk kumpul..hehehe...adoi...hehe..xper la..janji aku syg nenek aku..haha! xder kne mengena.. =p

haa...luper nk habaq..aku ade masuk mendeklamasikan sajak tentang kemerdekaan tau..hehe..xpercaya! xper2..aku dapt no 3 tau..haa...terer x..terer x..haaa...heheheheh...dapt per nk tau! jeng3...jap2..bru nk bkak..haha!
=D
dapat fail warna biru tau..hehe...jgn jelez... heeeee~ =D

nie la ade cikit gmbr yg aku snap..snap..tdi...=)
ENJOY!



nmpk x si kembar tuu..aiman & amir..(ujung no 2 & 3) =p


tgk2! kan dah ckp..hehehe...


khusyuk..bgus3.. =)

ade kit kat kt cituuuuuuu..


hish3...xder keje..ank abdullah..ank zaini & ank mustapha..hahahah!

bnyk lagi..tpi tu jer la utk tontonan korang..haha!

OUT!

No comments:

Post a Comment